понедељак, 21. јул 2008.

Lile

Protrčah sinoć niz sokak Dola,
i ispod križa na trešnju se popeh,
s drugarem Mlađom preko lokava,
nečije k'uruze,u sumrak oteh.

Natovarismo gume na traktor Nine,
i stožinu vukosmo jedva s Bećinice,
na Željezniku planuše Vranovske lile,
k'o bezbrižne ljetne svjetlice.

Prosu se kiša k'o zadružni krompir,
preko naše doline male,
prođoh kroz kapiju pozdravi me portir,
zamirisa piljevina,sa vrata Fane.

Uzeh dvije kocke tople,izbrušene,
krenuh kući uz zvižduk pjesme,
ukrših rašlje sa šljive srušene,
napih se vode kod Donje česme.

Kod lipe Bracine kafane,
vidjeh za ruke drže se dvoje,
iz 'tamića' svirnu mi Dane,
na spomenicima vidjeh društvo svoje.

Igrasmo žmirke, i hvatasmo bube,
na kiosku šarasmo dinarom ime,
plašismo curice uz krike čudne,
i bi nas briga šta će da bude.

Hladno jutro po lipama tuče,
vjetrom od Zelnovca i Petrovca,
ne znam jel bi to onda il juče,
al' Dunav mi poteknu preko Brestovca.

Otvaram oči, šapuću žita,
prazna mi nešto opet duša,
Novim Sadom pogled mi skita,
u srcu zove, kuca Krnjeuša.

1 коментар:

Анониман је рекао...

Nešo, svaka ti čast, samo nastavi.

Pozdrav Bane.