субота, 13. децембар 2008.

Neću vam reći

Ne, neću vam reći da sam Srbin,
ne da bi me mrzili,
da bi mi misao ponosa utrli,
neću da vam lažem,
rećićete da slobodom smrdim.

Ne, neću da kažem:
-Ovo je moja ponosna zemlja,
moje lice sad tugom sija,
neću od vas, dobre riječi sem,
ne dirajte, to je moja nedođija.

Ne, neću da priznam,
da izrečem to je Srbija,
možda je to zemlja što drukčije sija,
al neću to priznanje,
neću da budem ponosan i sam.

Pustite me tog iskušenja,
neću vam reći, ja sam Srbin,
za mene su kletve, vaši pozdravi,
umoran sam da suprotno tvrdim,
a velika su moja htjenja.

Ne, neću vam reći da sam Srbin,
ne jer ne želim prerana zrenja,
daleka je zemlja čiji sam sin,
moja desnica bez lijeve ništa ne mijenja,
ali ja za promjene ne molim.

Ne, neću vam reći da sam mirotvorac,
vi ne želite takve, neopake,
jer vi ste pohlepnik, ruke prejake,
vama ne treba zidar da zida dvorac,
a’ u meni se ne krije plaćeni borac.

Ne, neću da vas krivim,
moja duša je nad vatrom ogrezla,
otvrdla od mračnih osjećanja,
iako je ova zemlja spaljena, mala,
ja i njenog gareža volim dim.

Ne, neću vam reći,
ja sam ovdje jedini kriv,
znam da se rimuje kriv i Srbin,
ali ,draga bjelino, vi ste pakleni sin,
vrijeme će vas sve poreći.


-bombardovanje Jugoslavije ’99.

bio sam nekad veliki patriota :-)

Нема коментара: